Van bulk naar expert

Takk Luxe Houten Kozijnen

Website

Key visual

De opdracht

Takk groeit gestaag en hierdoor verandert de propositie. De eigenaar werkt persoonlijk en stuurt zijn bedrijf naar een nòg hogere kwaliteit; hij vroeg ons te zorgen voor de reclame en marketing

Restyling

We hebben veel overleg gehad om samen tot een goede roadmap te komen. Zowel voor het bedrijf als de implementatie van de nieuwe look-and-feel. De "corporate identity" is aangepast met een frisser logo, warme fotografie, professionele site en luxe brochure / handout.

Resultaat 

Takk richt zich nu duidelijk op de bovenkant van de luxe kozijnen-markt en praat tegen een andere doelgroep. Dat gaat goed samen met warme, rijke en gestijlde visuals. De structuur van de site blijft vooral informatief en verleidend, terwijl duidelijk is dat het bedrijf snel klaar staat voor het leveren van persoonlijke service. Ook de Social Media zal opgefrist worden, zodat de restyling zich op alle vlakken doorvoert.