Achter de schermen

Fruitland fotografie

Merkintroductie
Fruitland is een duurzaam en vernieuwend cateringbedrijf in de evenementenbranche. Core-business is het aanbieden van gezonde producten op grote evenementen in de Randstad. Daarbij heeft Fruitland steeds meer zakelijke klanten die zij voorziet van haar foodtrucks. De vraag van de klant was: mee te denken over haar merkidentiteit en daarvoor een logo, website en bijbehorende beelden te creëren. Na twee brainstormsessies is een stijl ontwikkeld met invloeden uit de jaren 60. Hiermee krijgt het merk een eigen gezicht en een direct herkenbare stijl die past bij de klassieke foodtrucks van het bedrijf.

Fotoshoot.
Vanwege de verschillende formaten van de foodtrucks zochten we een locatie die groot genoeg was als studio. Daarom werd de oude Philipsfabriek afgehuurd. Aan de hand van de gefotografeerde beelden werden tientallen verschillende sfeerbeelden en keyvisuals ontwikkeld voor de website, posters, buitenreclame en social media.